mid term exam! argghhhh


assalamualaikum and hi,
dah lama gile rasanya tak update blog. nak taip pkai keyboard nie pun rasa awkward sbb selalu on twitter pkai phone jeeee. dengar bunyi keyboard nie rasa excited nak menaip, tu yang update blog ni haaa. hahaha. okey, sekarang ni minggu exam bpakk stress wa cakap luuu. memang tak pernah aku tidur awal and and exam nie boleh dikatakan last minit jugak aku study. nanti dah dapat result mulelah nak menyesal lepas tu tak buat pape pun.lolz

Physic! bapak susah weii sepatah haram pun aku tak faham. takde la sampai macam tuu. haha banyak jugalah yg tak paham cikgu tuition pun mcm errrr tuttttttttttt.hahaha bio? belum exam lagi. esok k esok! chemistry pulak, my fav subject. yang ni je aku dapat catch up dri yg physic and bio. doakan akuuuuu okey? :)

Hari guru! sekolah sunway sekolah aku lah tuu, sambut hari khamis nanti berape haribulan ehh? emmm ntah. malas nak tgk calender. aku aku aku aku kan nak buat persembahan. tapi tak tahuu nak buat ape takde idea. nak exam lagi nak pkir pasal persembahan nie lagi. tapi aku tetap nak buat persembahan. tahun akhir kan nak ada banyak kenangan yang tak kan aku dapat lagi lepas nie.ceh! rindu adammmmmmm. ehh? dah kenape? hahahaha okey lah okeylah, nak study bio! stress! ada sesiapa yg nak ajar aku tak? *krik krik krik okey akuu paham. okeylah bye, assalamualaikum

Sunday 19 May 2013 @ 05:33 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.