Hari Raya

assalamualaikum and hi,
dah agak lama aku tak update blog, busy memanjang. busy ke? malas sebenarnya takde bende nak cerita. asyik dengan twitter je. soryyy yee blog, terlupa kat awak asyik berkepit dengan twitter sampai lupe kat awak. dah berhabuk habuk awak ni, takpe meh saya bersihkan. sorry again.

Selamat hari Raya, walaupun raya dah nak habis. Raya tahun ni tak berape best sangat macam tahun2 lepas, maybe sbb semua dah besar kot. semua segan nak buat itu ini. kat sekolah aku ni asyik2 kena jaga kelas form 3 jee, dengan india yang seperti rosak pendengarannya sakit hati betui. ouh yee, aku ade gamba pegi raya sama2 dengan membe2. ;)


comel-comel belaka kan? ce cari aku yang mane? haha yang dlm cermin tengah pegang camera tulahh. hahahahahahahaha. klik untuk tumbesaran


gamba ni ade aku, tapi semua pandang tempat lain, faizah dengan afiqah pulak bergerak. klik untuk tumbesaran

Notes: faizah or nik or anyone yang ade dalam gambar kat atas, kalau nak gamba atas ni ambiklahh. sbb aku tak upload kat fb. kemalasannnn






Thursday 13 September 2012 @ 23:20 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.