New spectacles, hehe


assalamualaikum and hi, 
well, aku baru je beli specs baru. hehe batak tak? eleh, sekali sekala biarlah. aku tukar baru pun sebab specs lama aku hilang time kem. yang aku tahu bukan aku yang buat hilang tapi adelah orang tu yang buat. aku tak mintak ganti rugi sebab aku kesian, ye la specs ni bukannya murah. beratus-ratuskan.

sebelum dapat specs ni, aku pakai faizah punye. faizah punye memang sebijik dengan aku punye atas ni. bile aku pakai ramai lah yang tanye. *aii specs baru ke? hahaaha. takdelah specs pinjam sebab dalam kelas memang tak nampak gile. LANGSUNG TAK NAMPAK ape yang cikgu tulis. comelnya saya atas tuuu. hehehehe :D gamba yang aku celik mata ntah mane aku simpan, baruu nak tayangg. hahaha. kbye.




Friday, 17 August 2012 @ 08:15 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.