have fun!

assalamualaikum and hi,
hari ahad lepas kitorang pegi tuition punye lawatan. memang best gile. daripada pkul 8 sampai 6. penat gile ahh. First, kitorang pegi Petrosains. pegi sini tak best sangat sebab dah pernah pegi. yang paling kelakar sekali time kitorang naik dark ride pastu ade orang yg kerja situ suruh afiqah pijak brek sebab dah upgrade, kalau tak pijak nanti dia tak berhenti. tapi afiqah tak jumpe brek. kitorang pun dah cuak, last2 memang takde brek pun. sabar je lah.

dlm petrosains ni kan kitorang pegi kat semua tempat eksperimen, semua bende kitorang naik, kitorang ade duduk dekat kerusi earthquake. kelakarlah bile ingat balik. lepas tu aku turun yg gelongsor ape ntah. laju gile and pening kepala aku. yang angin daripasa atas bawah tu pun kitorang masuk. rasa mcm kanak2 riang. ;)

bile keluar dari petrosains kitorang pegi mkn lepas tu lalu pulak depan Mc'D teringat time tahun lepas kite gaduh dgn boboiboy kat situ. haha ngek. okey berbalik kepada topik tadi, lepas tu kitorang pegi tengok teater muzikal shrek. first time weh sebenarnya tengok teater ni. cerita dia same je mcm dlm tv and kat sane aku jumpe budak pendidikan khas sekolah kitorang. haha.

okey, sekian daripada saya. tengok ahh gamba2 bawah ni!


Yang ni time otw pegi petrosains. ;)

tengah mkn kayy, sempat lagi

yang ni pulak time tengok teater, izzatul

yang ni sebelum ade flash

selepas ade flash, haha kelakar.

ni pun sama jugak, abaikan muke yang comel atas ni, focus dekat gigi tu. haha


dengan afiqah, lepas tengok teater.

with syafiqah and aini. aku yang comel tu, *sila muntah

dengan diorang lagi. izzatul ngade2 badmood x nk tangkp gamba. kan dah takde gamba dgn aku yg comel ni.

aini, me, afiqah

aini, afiqah, syakilla

time tunggu bas nak balik. bas boleh pulak sesat.







yang ni semua gamba mengade-ngade.


ehh, ade lagi gamba izzatul dgn afiqah, nanti aku tambah. hehe. kbye.






Tuesday 26 June 2012 @ 03:11 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.