Im tired



assalamualaikumand hi,

okey dah 4 hari boboiboy pegi asrama dia hewhew. dia janji nak kol kita tapi.... tapi..... tak de pun. hari hari kita tunggu. yang kawan kita rashidah dia punya boyfie ade je kol dia. ada je masa nak kol rashidah.bestnya, untunglahh rashidah kan kan.yang kita ni, takde pun dia nak kol kol, tak nak tahu pasal kita lettew. okey, fine.

oh ye, tak payah berjanji kalau tak boleh buat / tak nak buat tau boboiboy. sedih doh. jangan lah nak sakitkan hati kita, jangan lahh buat kite mcm ni. :'(
Thursday, 2 February 2012 @ 07:23 / 1 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.