Rantai owl haram! oh tidaaaaaak.

Assalamualaikum and hi,
korang korang lawa kan rantai atas ni. aku bercita-cita (*eceh bercita-cita) nk beli rantai ni nanti tau. memang dah nak gila yang ni. sebab memang lawa kan . patah seribuuuuu haaaatiku, (*eceh, siap nyanyi lagi) sebab tak boleh beli bende ni. korang tau tak knp ? mesti da tahu sbb da kecoh da bende ni , sume ckp pasal bende haram ni. ish! geram aku tengok rantai tu . tapi tak pe, nasib baik aku tak beli lagi. hehehe .
cincin ni cincin ni lagi ohhseeeem ! geram aku tengok. tapi dah haram kan nk buat mcm mne. tak berkesempatan la aku nk pakai. kalau korang tak tahu lg knp bende ni haram tengok la kat blog ni. hehe

Petang semalam, aku ckp dgn mak aku pasal bende haram ni. and mak aku pun ckp tak payah beli bende ni. nila perbualan aku dgn mak aku

aku : mak , acane ni rantai owl tu haram la plak . baru je nk beli.
mak : bukan pakai rantai yang binatang binatang ni memang tak boleh ke .
aku : ouh, ye ke. tapi rase mcm nk beli jugak la bende tu
mak : tak payah la beli. dunia dah nak akhir zaman da ni.
aku : ouh , okey. beli yang lain je la . heee :)
okey, kesimpulannya, aku beli yang lain . hmm, bye bye rantai owl. heee , kbye.

eh, sebelum tu tekan sini dulu . :)










Saturday, 10 December 2011 @ 04:31 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.