klik ! klik !


assalamualaikum and hi,
tadi aku terjah blog kak lyssa faizureen . lepas tu , dia ade buat entry pasal churp churp. aku tak tahu sangat bende tu ape, lepas tu aku sign up je la kan kan sbb nak try. dia ckp bende ni boleh dapat duit kalau orang klik iklan kita. kalau korang nak sign up jugak or nak try jugak boleh tekan ni.

korang korang ce try tekan semua yang ade kat bawah ni, keluar ape . * berani ? cubalah . :)
tu je yang aku nk bg tau dan suruh korang tekan. kepada yg dah tekan thanks a loooot. kbye. :)
Thursday, 8 December 2011 @ 21:15 / 4 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.