Eiffel Tower , Paris


Assalamualaikum and hi,
nampak tak eiffel tower kat atas ni, teringin tak nak pegi ? tipu la kalau tak nak .

kelmarin kan , aku call boboiboy. kitorang bergayut gayut atas pokok . haha , mane adelah. ni bergayut yang lain yang sembang sembang borak borak gedik gedik tu . haaaa yang tu la . dia ckp jumaat ni, dia datang sini . lepas tu ape lagi jumpe la . haha. lepas tu dia ckp nanti kalau dia dah ade lesen dia nak bawak aku pergi petrosains. aku pun mcm ternganga, petrosains ? okey . dia ckp best jalan2 dgn aku kat situ. hari tu ade lawatan pergi petrosains tu, lepas tu aku pergi and dia pun pergi. kat sane kitorang berkepit je last last gaduh. tak yah la tahu knp . malas nk ingat. :)

dia ckp nak bawak aku pergi mane lagi ntah , tak ingat. malas la nk cerite . korang bace je la dialog antare aku dgn boboiboy bawah ni . :)

Boboiboy : baby nak syg bawak baby pergi mane ?
aku : paris !
boboiboy : (diam je)
aku : hello, hello hello
boboiboy: okey la , lepas ni sayang belajar rajin rajin , lepas tu bawak baby pergi paris.
aku : errr,
boboiboy : kalau sayang tak mampu jugak, baby pergi je la . okey . biar sayang duduk sini
aku : ala, jangan la mcm tu.
boboiboy : baby nakpergi situ kan , tak pe la . kalau sayang dapat kerja bagus boleh la kite pergi same same. kalau syg dapat kerja yang tak bagus, sayang sanggup kerja keras bawak baby pergi sane .
aku : sayang , baby ckp je la . saje je .
boboiboy : tak pe , nanti karang kalau kite dah kahwin . lepas tu sayang tak boleh bawak baby pegi paris mesti baby seeeeedih.
aku : :') ala, tak de punye. baby tak kesah .
boboiboy : mulai esok sayang nak kumpul duit la, nak bawak baby pergi paris.
aku : sayang , tak payah .
boboiboy : ala, takpe
aku : tak payah,
boboiboy : baby jom la tido, abang sayang ade ni. nanti dia bising.
aku : okey, bye bye.
boboiboy : bye bye, loveu baby
aku : loveutoo sayang,

rase mcm nk nangis je dengar dia ckp mcm tu, #memang da nangis da pun . heee :) okey lah okey lah , sampai sini je cerita aku. kbai :)

eh, jap . sebelum tu klik sini dulu. okey bye bye .
Friday 16 December 2011 @ 03:20 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.