cerita cinta :)

assalamualaikum and hi,
okey, hari nie aku bosan tak tahu nak buat ape. so, aku nak cite je la mcm mne aku bole ber- couple dgn boboiboy, tadi tetibe teringat pasal nie lepas tu terdetik plak nak share bende nie kat blog. heeeeeeee. tajuk dgn bende nie nampak mcm takde kaitan kan ? tapi ade la kaitannya, bace la dulu.

okey, ceritanya mcm nie. dulu boboiboy ni playboy , memang ramai yang tahu and ckp mcm tu termasuk aku. heeeeeee . boboiboy, jangan marah. lepas tu, mase dia couple dgn ila dia ade tegur aku lepas tu aku pandang la dia dgn fon dia. dia pun ckp yang dia takde girlpren. aku tak ckp pape sbb aku tahu mase tu dia couple dgn ila then aku blah je la. time dia tegur tu, aku da single kot heeee :) tak ingat la plak.



beberape hari lepas tu kan, aku bertugas jual jual sbb aku ahli KUM (Kelab Usahawan Muda). sebelum start jual jual tu, aku beli dulu baru orang lain beli. hehe nanti kang habis da la lapar mase tu sbb blum mkn lagi. aku mkn la dgn elyana lagi sape ntah tak ingat. lepas tu, boboiboy nie tetibe datang and dia bru lepas main bola. dia datang lepas tu dia nak duduk sebelah aku. tapi kat sebelah aku tu ade orang la, aku tak ingat sape. bole plak dia suruh orang yang kat sebelah aku tu bangun. lepas tu dorang ckp la duduk je la kat tempat kosong tu. lepas dia dah duduk, dia mintak sikit roti yang aku beli. aku bagi je la sikit. lepas tu, dia terus ambik air yang aku beli *air mosha lepas tu minum. aku ckp *amboi mamat nie melebih nampak. tapi ckp dlm hati je la. heeee :) aku memang pelik gila dengan dia mase tu. ye la, kitorang bukannye rapat pun mase tu lepas. lepas makan tu aku blah la, elyana sume ade lagi kat situ dengan boboiboy.





bila aku datang balik , boboiboy ni panggil panggil plak. lepas tu dia tak ckp pape. *tak berani lettuw heeee :) lepas tu aku nak pegi kat tempat yang jual jual tu kan elyana jerit yang boboiboy ni mintak couple. bobiboy terus jawab 'mane ade ' . aku pun blah je dari situ. malam tu jugak boboiboy ni text aku , mintak couple sume. aku pun *ek eleh, tadi ye ye je mane ade. dalam hati je la aku ckp mcm tu. lepas tu aku terima, alhamdulillah dia tak mempermainkan aku dan dia setia dengan aku. kitorang dah bertahan selama 1 tahun 9 bulan, And iloveu soooooooo muchhhhhh sayang!



Much Loves,
mimie





Wednesday 7 December 2011 @ 00:24 / 0 daisies


« Older posts Newer posts»



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.